Szervusz Magyarország, szeretett óhaza!

2009. 05. 28. - rudolfherceg

Szervusz Magyarország! Kebelemre Herceghalom!
Rudolph herceg hazatért hozzád!

Soha nem irtam ilyen blogot, remélem jól indultam neki. Tivadar azt mondta, ha el óhajtom érni célokat blog is kell.

Naszóval a teljes nevem Erbeheim Somoskay Rudolph Miksa. Az Argentin Mendoza városától 80 km keletre születtem, nem túl messze az Andestol.

Mi Erbeheimek régi hercegi család vagyunk. Nagyapám még Magyarországon élt, majd a háboru után az államositástól elvándorolt dél amerikába, ahol én is születtem.

Rudolph Erbeheim, vagyis én egypár napja szüleim hazájába érkeztem. Egy álom akar valóságra változni. Idejöttem most Europába Magyarországra Tivadarral és a cameraman Miguellel és csak nézem milyen szép kis országuk lett a kommunizmus után. A város cetrumában van a hotelszobám. Kis sétával elérkezek a River Duna partjára. Annyi szépet hallottam róla és a hidakról, de a látvány ami szemeim elé kerül mindennél csodásabb. Most már azt is tudom mi ichlette meg Johann Strauss-t, amikor a kék dunárol komponált muzsikát. Mostanra hosszabbak a nappalok és ezt kihasználva megnéztem a Várt, a ligetet, sétáltam a Váci úton, és az Adrási úton is mentem.

Van amit nem tudok megérteni. Mitől hivják a hegyeket hegyeknek. Ezek Argentinában dombnak is kicsik. Megtaláltam lexikonban, a János hegy csak olyan 500 meters, Az Andesban tizszer nagyobban vannak, hóval a tetején.
Ellatogattam a magyart ország házához és nagyon Monumentális épitmény. Mindenről hallottam már amit láttam, de hallott a valóságot nem tudja felérni. Néha kiesett könny is a szememből a magyar multra rágondolva.

 

 

Pár évvel ezelőtt úri becsület szavamat adtam, nagyapámnak, hogy amit a halálos ágyán kért azt megteszem.

Holnap elmegyek végre és megnézem mi maradt abból ami a mienk volt. Van egy álmom, van egy tervem. Vissza állitom a régi hercegséget. Tivadarral már ki is találtuk kikkel fogunk beszélni. Onnan fentről Félix nagypapi segit bennünket. Istenem! hogy örülne ha látná, hogy az emelgetett gesztenyést fogjuk látni!

Államelnöknek ir Tivadar egy levelet, amiben kéri a Laszló Sólyom presidentet adjon időpontot minékünk. Polgármesterrel is kapcsolatfelvételt csinálunk, mert számitunk segitségére. Apropo Tivadar... Tivadar a család hűséges titkára és az én private tanácsadóm is.

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr511148371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Russell44 2009.06.01. 19:29:46

Toljad neki Rudikirály! Virágoztasd fel Herceghalomot!!:)

zetalax 2009.06.02. 09:22:52

Ez érdekes de igazából nem tudom hogy normális-e ez az ember:D Nekünk van ott szántóföldünk és tuti nem adjuk:D

baba84 2009.06.02. 10:17:16

Tényleg érdekes ez az egész történet, de szerintem nem kell félni, nem fog kapni semmit, maximum egy saját múzeumot!

duma08 2009.06.02. 15:34:12

Ott voltam a forgatáson.:) Iszonyú jók voltak a stáb tagjai!:) Gratulálok!:) Mit ki nem hoztak a szűk költségvetésből!:)
Andor a király!:)))

freeloader 2009.06.03. 11:09:50

Szerintem többet kap majd mint egy saját múzeum, végülis ha a családjáé volt ott minden!

fosdapass 2009.06.04. 23:15:35

Nem mondom, ekkora óriásplakátos kölcségvetésű médiahekket még nem láttunk. Nemigen éri ez meg, pláne hogy a műfaj is a végelgyengülés stádiumában van.
Rudolph "princ" ellenben úgy fest ezeken a vizuális környezetszennyező tacepaokon, mint egy (abszolúte)semmittevő jódógában kifakult cigányvajda.

elhiszed??? 2009.06.09. 15:37:12

"Annyi szépet hallottam róla és a hidakról, de a látvány ami szemeim elé kerül mindennél csodásabb. "

Nagyon szép, kerek mondat! Aki ilyet képes végigmondani/ végigírni, annak gondja akad egyszerű szavakkal, mint pl.: elnök, fényképész, személyi, folyó? Ugyan már, kedves Rudolf, ez elég valószínűtlen...

Poénnak nem rossz, de hogy egyesek ráérnek napokon át poénkodni...

Nanette (törölt) 2009.06.13. 12:23:59

@fosdapass: Szerintem inkább gey Móricz-novella dzsentrifiújára hajaz. :))
süti beállítások módosítása