Családomról

2009. 05. 29. - rudolfherceg

Mi régi hercegi család vagyunk. Nagyapám még Magyarországon élt, majd a háboru után az államositástól elvándorolt dél amerikába, ahol én is születtem.
Nagypapim sokat mesélt hazájáról és mindig azt álmodta, hogy egyszer a hercegi uradalmát én irányitom. Őt az ur 3 éve vette kegyei közé.

Megtaláltam otthon Tivadarral sok családi dokumentumot. Tivadar a család hűséges titkára és az én private tanácsadóm is. Róla illendő tudni, hogy rengeteg dolgot tanultam őtőle és benne ugy bizom , mint magamban. Tivadar akkor is ott állt az Erbeheimek mellett, amikor a legnehezebb időszakot élte meg a familia.
 A falklandi háború miatt Tivadart is be akarták sorolni, de a családunk nem akarta, igy maradt velünk. Ezt nem is győzi meghálálni. Nem volt kérdés a velemjövetelése.

Régi iratok szólnak arról, hogy Erbeheimek birtokai az államositásig Herceghalmon voltak és ha ott voltak, akkor azok ott is vannak.
Elolvastam minden idevonatkozót és most a jussomért vagyok itt. A kommunizmus után ugy olvastam volt kárpótolás, de Erbeheimek ebből nem részesültek. Ez egyébként sérelmesnek találom.

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr771150335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baba84 2009.06.02. 10:05:54

Tivadarnak akkor jó dolga lehetett, hogy a hercegi család mindig kiállt mellette! "most a jussomért vagyok itt" nem hiszem, hogy ezt meg fogod kapni!!

freeloader 2009.06.03. 10:57:41

Szerintem sem fog kapni semmit, nem tudom mennyire érdemelné meg...de ami volt az régen volt, miért csak most jelentkezik?

Jegkoko 2009.06.06. 14:59:07

El ne hidjétek már ezt a sok sületlenséget, az egész valami média heck , csomó ilyen szánalmas próbálkozást láttam az utóbbi időkbe
süti beállítások módosítása