Falu szépe megbabonált

2009. 05. 31. - rudolfherceg

Ma amikor megpihentünk Tivadarral Herceghalom gyönyörű parkjában egy olyan szép lányt láttam, hogy a Jujuy tartományi szépségversenyen zsüriként sem láttam szebbet, pedig az argentin senoriták szépek, mint a déli félteke összes csillaga. Ez a lány megbabonált, de most nem terelheti el a figyelmem a komoly ügyeimtől.

Most jut eszembe, a személyzetet az új otthonomba még fel sem vettem.

Argentinából mégsem hozhatom el donna Clarat. Nem is jönne ide a világ másik végére, de az haciendán maradtak el sem engednék.Pedig az a marhasült, amit donna Clara csinál olyat senki nem tud. Itt Hercegahalmon kell megtalálnom. Feltétel, hogy jól forgassa a fakanalat és minden munkát a házon belül megcsináljon. Ha Emmi néni a konyhában főzne és egy szép magyar lányka szolgálna ki mindenben.
Oyeee!!!

Már 3 napja elment Solyom presidentnek a levél, de még nem jött felelet. Nagyon izgatott vagyok. Tivadar nem ad reményt, de ő pessimist.

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr751152884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.06.01. 10:44:07

Ha csak tizedolyan vicces lenne az egész, mint amennyi energia van benne...

borat55 2009.06.02. 10:44:58

Herceghalmiak biztos örülnek, hogy valaki el akarja venni a földjüket:D

freeloader 2009.06.03. 10:48:34

Szerintem először még örültek, sőt biztos büszkék is voltak, hogy van egy hercegük, de most már lassan sírni fognak! :)

kamuhore 2009.06.03. 16:28:03

Dehogy örültek...ha valaki idejönne hogy a lakásom márpedig az övé én elég pipa lennék :P

lborka 2009.06.03. 18:04:05

Mint herceghalmi én baromira örülnék,ha pl nem lenn lakópark a házunkkal szemben.Amíg nem volt jobban szerettem kinézni az ablakon...
(ráadásul amennyire tudom senki nem akar ideköltözni)

Corazon 2009.06.08. 21:26:25

Te jó ég, Gróf úr :DD
A "Sólyom prezident" szókapcsolatnál kevés dolog viccesebb. :)))
süti beállítások módosítása