Kastélyom akarok

2009. 06. 08. - rudolfherceg

Ujra itt és egyre több harcolásom van. Ma kitaláltam hova épitem ujra fel az Erbeheim haciendát. Régi dokumentumok közt megtaláltam hol állt az őseim kastéja. Vagy kastélya. Félix nagypapi, aki anyanyelvén beszélt velem kicsigyerek koromtól tanitotta meg magyart. Minden könyvet elolvastam, de hiába olvastam Aranyembert és Egri Csillagokat sokszor keverem mikor Jé és mikor ly. Sok Benedek Elek mesét is olvastam. Ezeken nőttem föl.

De hol is jártam? Igen. A Dokumentumok megmutatták hol állt a kastély. Elmentem oda is és egy csodaiskola áll sajnos a helyén, vagyis a birtokomon. Emlékszem egy mondásra ami talán erre való. A kecske is megmarad a káposzta is jollakó. Az Iskola helyén fog állni én otthonom és az iskolát felépitem éppen ilyennek kétszáz méterrel távolra. Tivadar, már intézkedik és mindenki jol jár.

Találtam sok sok photografiat a régi kasteljunkról. Voltak itt bálok, zenés estek. Mesélte nagypapi, hogy egyszer maga Horthy Miklós is járt nálunk. Csodaszép épület volt és most hogy megláttam megkönnyezte a szemem. Azt találtam ki, hogyha újra csináltatom kastéljt és az iskolát is felépitem miért nem lehetne itt egy univesity is. Ezt hivnák Erbeheim Egyetemnek. Még jól is hallatszik. Talán maga az egyetem egyszer a kasteljba menne és igy örökké emlékeznének Erbeheimekre. Őseim is fontosnak tartották a tanitást. Argentinában és Chileben tanultam én is. Szóval ha meglesz az Erbeheim Egyetem akkor én valami hasonló nivós otthont csinálok.

Tervek..édes dedelgetett álmok ...

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr271152986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nanette (törölt) 2009.06.08. 10:02:19

"A kecske is megmarad a káposzta is jollakó." Drága Rudolf, ha ilyen édesen töröd magyart, még a végén szerelmes leszek. :))) Lassan sajnálom, hogy nem igaz a fehér herceg jóképű lovon mese...! Izé... Jóképű herceg fehér lovon, vagy hogy van. Mondjuk én jobbágycsaládból származom, úgyhogy esélyem semmi. :)))))

Egy éjszaki isten kalapáccsal 2009.06.08. 13:11:20

@Nanette: Már dehogynem :) az első éjszakai jógához mindenképp :) (ld. valahol lennebb. Vagy a követeléseknél?)

szobalányka 2009.06.08. 15:28:06

Szia Rudi!

Érdekelne, hogy ez lesz-e a kastélyod?

www.vitalispark.hu/

Jövök port törölni :)

ildsisy 2009.06.09. 07:14:12

Én mindenhez értek, mindent megcsinálok, csak kastélyban élhessek...:)

Vick08 2009.06.09. 07:23:27

Tényleg aranyos vagy:)Remélem hogy visszakapod:) Szereted az F1-et? ha igen akkor: www.silvermike.blog.hu !!:)

SummerTimer 2009.06.09. 10:47:38

Húha Rudolf, szuerintem rendezhetnél már egy szobalány válogatást, mert annyian jelentkeznének, jaaa csak előtte még gyorsan építsd fel a kastélyodat, de jó nagy legyen ám, és az iskolát meg minél előbb építsd át új helyére!

elhiszed??? 2009.06.09. 15:28:06

Sziasztok,

nagyon meglepődtem az emberek hiszékenységén. Ugye, csak poénból írogattok, és nem vettétek komolyan ezt a herceget? Egyébként hasonló "különös" fickó lakik Sopronban, vagyis a Lőverekben, ő várat épített...

ildsisy 2009.06.09. 18:06:03

Nem vagyok hiszékeny (!!!...)egy percig sem hittem el!!! :)de hülyéskedni még lehet, nem? :)

Nanette (törölt) 2009.06.09. 19:03:45

Nem tudom, mire megy ki az egész, természetesen nem veszem komolyan, de a magam részéről jól szórakozom. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle, ezért mentem bele a játékba. :)))
Apropó, portfóliót hova küldhetek? Remélem a szobalányválogatás nem abban a lepuccant kocsmában lesz, amiben a 8 fős határőrség alakult...

Nanette (törölt) 2009.06.09. 19:04:50

@Egy éjszaki isten kalapáccsal: Hm, az elős éjszakai jógán vajon milyen testhelyzetet kell felvenni? (Ajjaj, sztem engem hamarosan kimoderálnak innen... )

Nanette (törölt) 2009.06.09. 19:10:52

Mellesleg feltűnt valakinek rajtam kívül, hogy bár az öltöny mindig ugyanaz, néha bizony erősen bajuszt ereszt ez a mi Drága Hercegünk? Ezúton én nem is szobalánynak jelentkezek, hanem hivatásos borotválólánykának. Nagyon finom kezem van, becsszóra. Felárral bikinivonalat is vállalok. Mellkas? Körömvágás? Pedikűr-manikűr, masszázs? :))))

Nanette (törölt) 2009.06.09. 19:13:48

@elhiszed???: Utánanéztem a soproni ürgének, és biztosíthatlak, ég és föld a két fickó. Ama várúr már 80-on túl van, a Herceg Úr meg a legszebb korban van éppen. :))))))
süti beállítások módosítása