Fantastico

2009. 06. 11. - rudolfherceg

 

Ezek a halomiak aranyos népek. Megértették, hogy itt én vagyok az úr és ha nekem jó, akkor nekik is jó és jó gazdájuk leszek. Mosolygós boldog arcokat akarok látni a herceghalomi birtokom minden centimeteren.

A kilenced terményeket figyelve meg kell jegyeznem, hogy csodás gyümölcsök teremnek ezen a földön. Ez a föld - ez az Erbeheim föld olyan minőségű, hogy még Argentinában sincs hasonló.( na jó...mind a kettő fantastico föld)

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr711153055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duma08 2009.06.11. 09:00:33

Hát, ilyen jókat régen nevettem. :D :D :D

miniszoknyas 2009.06.11. 12:21:27

Idehozom nektek diznit és bizniszt...:D Hát ez mekkora már? :D

Madge 2009.06.11. 14:17:19

Még jó, hogy ilyen vidám és elnézőek vagyunk mi Herceghalmiak.

Én már pár évtizede Herceghalomban lakom és még soha nem nevettem ennyit napról, napra. Vicces ahogy kibontakozni látszik a hercegség. Kedves Manci nénink már be is szolgáltatta a rá eső kilenced részét. Viszont az önkormányzat kistaktora helyett lóvashíntó járna a mi Horváth Andorunknak, jaj bocsánat a mi Rudolf hercegünknek. Ámbár ha Herceghalomban ilyen csodálatos kastély lenne mint ami a Rudiék tulajdonában volt akkor lenne valami nevezetesség is nálunk. Talán ha újra felépül, szép nagy angol kerttel akkor majd Én is szívesen sétálok a virágzó rózsái között és igaz, hű alatvalója leszek a mi hercegünknek.
Igaz ami igaz, Herceghalom lendületes fejlődésbe kezdett Rudi nélkül is. Viszont ha Ő is visszatér ősei birtokára, akkor nem csak turisztikai látványosságunk, hanem Disneyland is lesz Magyarországon. Én már alig várom, hogy találkozzak Bellel a Szépség és Szörnyeteg főszereplőjével és elénekeljem vele a Kicsi ház ott a város szélén című dalt. De addig még sok viz lefolyik a Dunán. És mi Herceghalmiak türelmesen várjuk a jövöbeni fejleményeket.
Én nagyon drukkolok Rudolf hercegnek.
Hajrá Rudi. Hajrá Rudi, Te vagy a tuti.
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nanette (törölt) 2009.06.11. 14:30:03

"Erbeheim föld" - muhahha

Nem tudom, hol látott mosolygós arcokat, mert herceghalomit egy darabot nem mutat a kamera, ellentétben Tivadarral, aki viszont csöppet sem mosolyog, ellenkezőleg, ökölbe szoruló arccal cipeli a láda "megtermelést". Amúgy micsinál Rudi a töméntelen beszedett zöldfélével? Van már szobalánya, vagy legalább főzőasszonya, hogy legyen lekvár belőle?! :)))))
Valaki helyi ember írja már meg, hogy a videok egyáltalán Herceghalomon készülnek-e?

Secundus 2009.06.11. 16:32:16

Ez valami zseniális. Ekkora kapitális ökörséget! :D:D:D:
Rég nevettem ennyit.
Csak így tovább, kedves Herceg

trsalty.blogspot.com/
irjunkegyutt.hu/

xeniah 2009.06.11. 17:16:41

Hé Rudi! Hová lett az elegáns öltönyöd? Már azt hittem, sosem veszel fel mást :)

Hhalom 2009.06.12. 07:26:35

Hát ez mekkora. :)

Nanette, igen Hhalmon készülnek a videók. :)

Nanette (törölt) 2009.06.12. 12:12:48

@Hhalom: Ok, köszi. amúgy ha reklámfogás, jól működik, lassan, de biztosan egyre nő a kísértés, hogy utazzak oda, és nézzem meg Halomot. :)))

Nanette (törölt) 2009.06.13. 11:42:02

@Madge: Ha igazi angolkert lesz, akkor talán a Kegyelmes Herceg Úr telepít bele őzikéket, és akkor igazi Bambival is találkozhatsz, amott a rózsák közt. :)))
süti beállítások módosítása