Követeléseim

2009. 05. 28. - rudolfherceg

View Herceghalom az enyém! in a larger map


A forradalmi fiataloknak is volt követeléseik, aminek sikerült is érvényest szerezniük, és bár én nem vagyok drukkere egy forradalomnak, nekem is vannak jogos akarataim! Bizton érzem, hogy ez én ügyem is van olyan fontos, mint az ősök nagy harca volt. Ők a szabadságot akarták visszakapni, és a jogos tulajdonoimat! Tudom hogy szeretett népségem mellettem van! Azt akarják, hogy az Ebreheimek ujra irányitsák a hercegséget. Én itt kijelentem, hogy minden ennek alá fogok rendelni és minden köveket megmozgatok hogy ez megvalósuljon!

Most nincs időm pontokba szedni az akaratom mint a március fiatalok tették azt, de gyors módon leírom, hogy mindenki olvashassa el, aki követi a blogom.

Tehát én, Ebreheim Somoskay Rudolph Miksa követelem, hogy adják nekem oda vissza az ösi földeket, amejeket a családom birtokolt! Álítsák vissza hercegi kastélyt, a formában ahogy régen volt. Követelésem, hogy adják meg az autonómia jogát a hercegi birodalomnak, a határait fogják tiszteletben és vegyék tudomásul az uralkodásom jogait! Követelem a hercegség intézményeinek megalakítását, benne értve a herceghalmi himnuszt és a zászlót is, amit kitűzdelek minden fontos építményre. Ezek most még nincsenek megcsinálva, de Tivadar igérte hogy nagyon hamar készen lesznek ezek is. A törvényben nekem adott jogokkal is együtt akarok élni, az első éjszakai jóga és a kilenced szedése pedig így az én hercegi jussom fontos része. Ezt a szeretett népségem is alárendelni magát és elfogad engem az ő hercegi fennségének.

Követelésem az is, hogy az újságok és a médiákok is foglalkozzanak az én nemes ügyemmel és a hercegi határokon túl is tájékozódjanak az embereket!



Követelem hogy ezeket a Sólyom prezident is vegye tudomásul és azok a szervezetek is aki ezt nem akarják meglátni azok is ismerjék be!

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr991149974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolfram 2009.06.02. 09:52:59

Teljesen jogos a követelés, ha övé volt a terület és az nem kereskedelmi úton cserélt tulajdonost.
Persze azért meg kellene nézni, hogy kié volt a föld őelőtte előtte, meg előtte, meg előtte, meg azelőtt... biztos sok jogtalan tulajdonosváltás történt. Úgy párezer évre visszamenőleg. Nem vagyok történész, de gondolom, az avarok is követelhetnének, meg Samu utódai Vértesszőlős határát. Nem beszélve egyéb elvesztett kollektív tulajdonokról.

Egyáltalán, hogyan lesz valaki jogosult egy területre? Filozofikus a kérdés, de lám, még nagyhatalmak is egymásnak ugranak, lásd eddig senki földje északi olajmezők. Aki először mondja azé? Vagy aki erősebb az adott pillanatban? Én pl. szeretnék a Holdon bejegyeztetni egy nagyobb területet. Legalább 3 kráter legyen rajta. Kihez forduljak? (Orvoshoz?)

Empty 2009.06.03. 18:13:37

Na most kérem tisztázzuk. Ebreheim vagy Erbeheim? :-)

barbara23 2009.06.05. 09:01:59

"Álítsák vissza hercegi kastély"
2 "l", és a kastály áll, talán meg kellett volna nézni saját szemmel a területet? :-)

Wolfram 2009.06.05. 11:26:45

A név fel sem tűnt, érdekes szójáték: das Erbe (örökség) illetve a die Erbe (örökös) valamint a das Heim (otthon, haza) szavak összevonásából származó Erbeheim (magyarul kissé erőltetetten Örökösháza, Örökösházi) herceg ugye. Tschuldigun, der Prinz, also!

Wolfram 2009.06.05. 11:37:46

Egyébként ismerős volt as név, rákererestem és megtaláltam: Wiesbaden-Erbenheim (de.wikipedia.org/wiki/Wiesbaden-Erbenheim), Wiesbaden elővárosa.

Miss Marple 2009.06.05. 13:04:37

Fülig Jimmy közöttünk jár és stilisztika tanfolyamot tart, a jelek szerint. Van, aki beveszi ezt a tréfát?! :) :) :)

Miss Marple 2009.06.05. 14:53:15

Fülig Jimmy stílustanfolyamának legügyesebb nebulója blogra fakadt?!

KI VESZI EZT BE, FELEIM?!

szoluska 2009.06.05. 16:46:52

Ez nagyon komoly, csak tudnám,hogy válság idején kinek van ennyi pénze egy monumentális reklámra, és mit is akar tulajdonképpen reklámozni.
Mindenesetre le a kalappal a média felhasználása tekintetében, és a blog szövegírójának is vannak jó fordulatai, ha néha picit ki is csúszik a szerepből. :)

Jegkoko 2009.06.06. 14:55:37

Kamu az egész nem kell ennek bedőlni.Szó sincs semmi örökségről meg visszakövetelésről

Nanette (törölt) 2009.06.06. 18:34:57

"Szeretett népségem" - most megszakadtam a röhögéstől.
Sajnos ki kell ábrándítsam a T. Herceg Urat, a médiákok még nemigen foglalkoznak vele. :))) De remélem gyakran fogja megcsillantani veretes nyelvezetét itt a blogban, mert én meg itt csorgatom a nyálamat a nyelvezetemről ilyen nyelvi csemegék láttán.

Feltűnt már, hogy azóta megszűnt a feudalizmus? Mein Gott!!! Rudolfka, nem vagy egy "március fiatal".

Amúgy erős a gyanúm, hogy ez valami jókedélyű egyetemista srác kísérlete, hogy ki veszi komolyan. Nos hát komolyan nem veszem, de bitang jól szórakozom rajta.

barbla 2009.06.08. 19:36:59

Lieber Rudolf herceg!
Én megértem a te problémadat. Nehéz fába vágtad a fejszédet!-érted ezt a szólást?-Ezek meg itt kiröhögnek. Az én Situaciom is hasonló volt. Tudnék neked mesélni. Tudod-e, a prezident itt nem a Sólyom, hanem most a Bajnai... Stimmt so?
Na irj nekem fiam, ha újra Budán jársz én majd segitelek. Mit freundlischen Grüssen Barna
bar.bla08@gmail.hu

Alensha 2009.06.09. 15:01:09

@barbla: a president az tényleg a Sólyom, Bajnai a prime minister ;)

csirpong 2009.06.12. 21:40:35

Dír máj(cream!)Ökörházi Prinz Uram!

Az castellumában kék (zöld-sárga-piros: nem kívánt törlendő!)legyék istálló, telvék az lú(vak)kal, melyeknek is - az ő istápolásuk végett - szükségeltetik(tyúk, állattanilag)egy főlovÁSZ(tök, makk)hippologice!
Eme stallumra nyújtám be ezenmód pályázatom, kegyes kezeihez! Kérem n.b.(egy)értesítését a statusba helyezésem status quo-járól postaf(j)ordultával.

Föltétlen híve: feribácsi, gyergyó-ditrói lúfő (a fazékban!) siculus
süti beállítások módosítása