Én falum, én hercegségem

2009. 05. 30. - rudolfherceg

 

Micsoda felemelő érzés itt sétálni embereim között. Csak velük együtt leszek képes megcsinálni a nagy dolgokat. Nagy fejszét vágtam bele a fákba. Életem meghatározó ügyeit kezdem itt e parányi szegletének a földnek.

Gondterhes órák és veritékhullatás ez lesz részem ha meg akarom valósitani saját és őseim álmát. Szerencsére Isten adott erőt. Látom az emberek arcán amikor találkoznak velem, milyen positivan tekintenek a dolgok felé. Idejöttem és adok népemnek boldogulást. Mindig ragyogó arcot látni!

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr891152855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veiszi 2009.06.01. 22:35:59

mi ez a hidroglobo :) hatalmas :)

freeloader 2009.06.03. 12:37:06

Hát úgy legyen ahogy mondja, tényleg boldogulást adjon a népének és akkor szeretni fogják és nem lesz semmi gond!

kamuhore 2009.06.03. 16:28:38

Inkább ez a herceg százszor mint bármelyik parlamenti jóképességű

Jegkoko 2009.06.06. 20:56:10

ne legyetek idióták, ez az egész csak egy média hack semmi más, vagyis kamu az egész és egy szó sem igaz belőle

Nanette (törölt) 2009.06.08. 10:31:13

@Jegkoko: Viszont nagyon szórakoztató, úgyhogy szerintem a legjobb, ha belemegyünk a játékba. :)))

estebano 2009.06.10. 18:51:52

spanyol accent jobb lenne, mint az angol, de ragyogó!
süti beállítások módosítása