Nem tántorodom! Autonóm hercegséget csinalok!

2009. 06. 02. - rudolfherceg

Tegnapon érkezett egy levél, miszerint jogosan nincs hercegi jussom és nem adnak vissza semmit. Na én ebbe bele nem nyugszom. Nekem egy hatosági ember nem fogja megváltoztatni azt, amit a király anno családomnak adott. Azt csak az Úristen veheti el tőlem, vagy maga a király, aki ma már nincsen.

Jól felidegesitettem magam, ugy hogy demonstracios sétat teszek az én Herceghalomomon. Meglátják ezek a hatóságiak kivel packáznak. Már Edmundo Jose, Józsi nagybácsikám is megmondta: Egy Erbeheimmel csak egy másik Erbeheim merjen ellentmondani. Nem is hiszik ezek kivel állnak szemközött.

Nem tántoritó semmi engem. Még az sem állit, ha a hatóságok vagy maga a president negativ nyilatkozást csinál. Tegnap érkezett levél Budáról, hogy a kárpotlás az előző évtizedben lezajlott és minden egyéb a helyi hatóságokra tartozik. Erre mondaná Felix nagypapi: Rokafokta sukkat.

Nembaj. Majd nagyot néznek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr421152901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szergejev 2009.06.02. 10:27:24

Ebből valószínűleg, nem lesz semmi. Meglepődnék, ha akármi is kapna:D

miranaaa 2009.06.02. 11:48:31

tivadar bácsi kitartóan kalapál :D
Rudolf herceg remélem összejön én szorítok :D

Morfologus59 2009.06.02. 12:10:00

Szerintem érdekes lenne ha mindez összejönne. Amúgy valami változna a város életében?

Bérgyilkos Bohóc 2009.06.02. 12:54:14

Nem igazán értem a blog célját. Bár még csak ezt az egy videót néztem meg, de egy nagyon gyenge és rossz ripacskodást látok. Kb. annyira hiteles, mint én Martin Luther Kingként.

duma08 2009.06.02. 15:48:24

@Bérgyilkos Bohóc:

Ez egy promóciós film te! :)) Beágyazva egy blogba.

Rudi klassz pasi vagy, ne add fel, bár én már előre tudom a végét.:)))) De várom a folytatást, mert igazán remek kis blogot tudtál szerkeszteni belőle. Rakom is a kedvencekhez.:))

veiszi 2009.06.02. 15:54:10

szerintem jól népszerűsíti Herceghalmot, alapvetően valami médiahekk ez ecélból. szerintem mókás :)

karajjj 2009.06.02. 19:05:00

elméletileg 6 napja van Magyarországon, hogy a toszba lehet ennyi idő alatt óriásplakátokat csináltatni és pestet teleragasztgatni? :D meg a blog is túl jól össze van rakva...

2009.06.02. 20:22:44

Egy dolgot nem árult el eddig neked senki az országról:

Minden nap első dolgod legyen kinézni az ablakon, megállapítani, hol vagy és minden mást eszerint tegyél!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.06.03. 09:48:48

Nyilván médiahack, csak kicsit túl van spilázva. A kevesebb több lene. Persze ettől még rárepülhet valami félnótás újságíró, és bekajálhatja, de azért ehhez elég bénának kell lennie. Vegyük rögtön a fotóalbumot:
A betett ferihegyi képek pl. több évesek. Látszik a T2B-n az Air France iroda, ami a schengeni csatlakozás óta a T2A-n van. Szintén azon a képen látszik a British Airways pultja, aminek a helyén már rég egy kávézó van. Ezen kívül egy valódi herceg ekkora arccal nem fog turista osztályon utazni, márpedig a gépről készült képek a szárny mögül készültek. Persze ettől a titkára még utazhatott turistán, ő meg businessen, csak nem nagyon életszerű. Az viszont megint bukta, hogy a T2B-t kívülről is átépítették az elmúlt években, ez meg még az átépítés előtti állapot. No, ennyit mára...

freeloader 2009.06.03. 10:05:33

Szerintem simán lehet 6 nap alatt óriásplakátot csináltatni és teleragasztgatni Pestet vele...láthatod Rudolfnak sikerült, ha van rá pénze akkor mindent lehet nagyon rövid időn belül!

freeloader 2009.06.03. 10:07:12

@karajjj: szerintem simán lehet olyat hogy 6 nap alatt csinál plakátot és még tele is lesz vele ragasztva pest :) láthatod neki sikerült, ha van pénze akkor mindent megtehet nagyon gyorsan, az egész csak pénz kérdése!!

dandika 2009.06.03. 10:50:44

Még sosem csináltattam óriásplakátot, de a 6nap nekem is elképzelhető. Vagy, ha nem is lenne elég akkor előre is simán megrendelhette.

Bérgyilkos Bohóc 2009.06.03. 12:04:22

@Csokis: Még logikázni sem kell a képekkel kapcsolatban, ugyanis a legelső kapásból flickr.com-ról van leszedve.
farm3.static.flickr.com/2033/2250361550_b1d7bf1530.jpg?v=0

freeloader 2009.06.03. 13:39:48

@dandika: hát persze ide küldte hamarabb a tanácsadóját Tivadart és mire Rudolf ideért már plakátokon láthatta magát! :)

karajjj 2009.06.03. 14:10:14

@freeloader: azért ez nem gyenge grafikai, meg nyomdai meló, meg azokra a helyekre nem csak úgy kiragasztanak random néhány plakátot :\

vegyétek már észre, hogy kamu

karajjj 2009.06.03. 14:29:54

aki hisz benne, annak ajánlom ezt:

http://szivlapat.blog.hu/2009/06/03/rudolf_herceg_lebukott

miniszoknyas 2009.06.03. 14:37:23

@karajjj: szerintem mindegy...állati jó fej a herceg, nekem nagyon bejön :)

kamuhore 2009.06.03. 15:32:39

nyilván senki se vette komolyan ezt az oldalt, de egy érdekes színfolt, amit szívesen olvasgatok én is (meg gondolom sokan mások). Az utóbbi idők legötletesebb blogja...

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2009.06.03. 17:51:53

Hajrá Rudi! Legyen Miksa Rudi a túrós helyett! :P

barbara23 2009.06.05. 08:59:12

Akkor most zsellér leszek,vagy költözzek?
Mire készüljek?

Wolfram 2009.06.05. 11:43:46

Hol láttok óriásplakátot? Minden kis aloldalt megnyitottam, de semmi...??? Hilfe!

Egyébként az nem baj, hogy flick-es képekkel indít. Nyitóképnek nyugodtan használhat nem saját fotót is, ami jobban érzékelteti a témát (megérkezés, Ferihegy). Lehet, hogy egy páriszi diavetításbe én is becsempésznék néhány profi Tour Eiffel képeslapot. Persze csak lehet... (Attól függ ki nézi, pl. csajozáshoz tuti jobb, mint a fény-árnyék játékok a Louvre-ban.)

Jegkoko 2009.06.06. 14:53:54

Persze hogy kamu az egész, mint egyik évbe a zwakos lelplező fickó meg a feritívi. Tutit ki fog derülni a végén, hogy ez az ember is csak reklámoz vmit ezzel, bár elég átlátszóan csinálja

Nanette (törölt) 2009.06.06. 18:43:23

@Wolfram: Gyere el Dél-Budára, halásztelek felé a nullás felhajtónál van plakátja. Én is ma láttam először, mondom ezt már meg kő' ézni interneten is. Hatalmas, a legviccesebb, amit az elmúlt sok évben láttam.

Nagyon kíváncsi leszek, hogy végül mi sül ki ebből a marhaságból. No meg, hogy a régi fotókon valójában kik láthatók, és a tulajdonos (család) mennyiért adta őket.

Nanette (törölt) 2009.06.06. 18:44:25

@bernie: Zsellér leszel, mostmár biztos. Gondolod, hogy elengedi a munkáskezeket ebben a dologidőben?!?!

pietr 2009.06.16. 14:56:48

ez nagyon komoly. Csak az a hiba, hogy korábban azt írta, hogy a nagyapjának ígérte meg h hercegséget csinál, ebben a vidiben pedig már az apjára hivatkozik...xD
De azért hajráááá!!!:D
süti beállítások módosítása