Adó paradiso

2009. 06. 07. - rudolfherceg

Milyen jó, hogy ez a Tivadar precis ember. Az herceségségem területének egy részét keresztezi a viennai M1es út és ha keresztezi, akkor ennek arányos részét kötelesek nekem kifizetni a diját. Ebből a beszedett pénzből is az én herceségemet gazdagitanám, hogy mindenki javára váljék az.

Lebeszéltek a Visa kérésről, bár teljesen nem tettem erről le. Sok bevételt akarok és az ittenieknek igazi adóparadisot csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://rudolfherceg.blog.hu/api/trackback/id/tr371152967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nanette (törölt) 2009.06.07. 10:19:09

Én is sok bevételt akarok. :)
De ha Magyarországon létrejön egy ilyen adóparadiso (egyébként paradicsomnak mondjuk, csak gyakoroljad, mert a népséged is ezt termeli a hátsó kertben) akkor számolhatsz vele, hogy nem lesz elég hely a sok népségeknek, akik mind oda akarnak majd költözködni. (Jó ég, kezdem én is törni a magyart. Olyan rudolfosan...) :DDD

NiceDragon 2009.06.07. 11:44:38

Helló Mindenki!!!


Én mint törzsgyökeres herceghalmi felvagyok háborodva, hogy valaki csak így a semmiből előrobban és elkezd itt kövezelőzni. Menjen vissza oda ahonnan jött. Jól megvagyunk mi ebben a békés és nyugodt községben. Nem kell nekünk egy ilyen utolsó senkiházi, hogy ugráljon. Dirigáljon, meg ugráljon otthon a családjával. Az meg külön felháborító, hogy más herceghalmiak az arcukat adják ilyen hülyeségekhez mint PL: a "határőrség". El kellet volna hajtani ezt a z ugráló majmot. Egyenlőre csak ennyi lenne a kommentem. Később majd még jeletkezek. PáPá

Hhalom 2009.06.07. 15:35:45

Nicedragon most te ezt tényleg komolyan veszed???
Ez egy reklám hadjárat!

Nanette (törölt) 2009.06.07. 17:34:14

@NiceDragon: Csak nem hitted el tényleg?! Olvass utána kicsit...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.06.09. 14:45:48

És akkor a helyi adót paradicsomban kell majd leróni? De vazze, nekem annyi nem terem meg! Paprika nem lehetne? Vagy inkább vegyesben, hogy maradjon télire lecsó.
süti beállítások módosítása